Психологи встановили, що
учні найкраще сприймають інформацію від того вчителя, який їм привабливий і
якого вони самі ЗАПРОСИЛИ своїм серцем і душею для спілкування.
Як же одержати це ЗАПРОШЕННЯ від дитини?
На думку кращих педагогів світу – це не
важко.
Необхідно, щоб учитель завжди був
позитивним і потрібним кожному учню та всьому класу і за будь-яких обставин не
втрачав своєї привабливості.
Використовуйте привабливі фрази при спілкуванні
Учням приємно чути: Учням неприємно чути:
- "Доброго ранку!" - "Стережіться!"
- "Вітаю" - "Це у вас не спрацює!"
- "Я ціную вашу допомогу" - "Непогано, як для дівчиська!"
- "Розкажіть мені про це" - "Мені байдуже, що ви робите!"
- "Чи можу вам допомогти?" - "Ти не можеш цього зробити"
- "Буде саме так, як я сказала!"
Робіть привабливі вчинки
Учням подобається, Учням не подобається,
коли вчитель: коли вчитель:
- усміхається; - часто поглядає на свій годинник;
- вміє вислухати; - позіхає;
- притримує двері, коли заходить - не закриває за собою двері;
чи виходить із класу; - глузує;
- піднімає великого пальця - забуває про важливі для дітей дати;
(знак "все добре" або "класно") - штовхається.
- надсилає учням вітальні листівки.
Створюйте привабливий інтер'єр у класній кімнаті
Учнів приваблює: Учнів відштовхує:
- свіжопофарбовані стіни; - відсутність рослин;
- живі рослини; - темні коридори та стіни класу;
- охайна наочність; - графіті;
- зручне розміщення столів та шаф; - розламані старі меблі;
- цікаво облаштований - розкидана їжа;
вчительський стіл;
- провітрений клас; - важке повітря.
Висловлюйте думки, що робитимуть Вас привабливими для учнів
Привабливі думки: Непривабливі думки (щодо себе):
- "Робити помилки - це нормально"; - "Чому я така (такий) дурний?";
- "Я можу навчитися це робити"; - "Я ніколи не знаю. що робити!";
-"Іноді мені потрібно подумати, -"Я так повільно думаю".
що робити".
Щоденно доводьте учням, що вони для вас дуже важливі як особистості
Кожен учитель, повинен побувати в кінці навчального року в дитячому садочку аби відчути атмосферу, в якій живуть діти. Вони захоплюються оточуючим світом, все для них - гра, і немає нічого такого, що було б їм не під силу, навіть не дивлячись на те, що вони ще не вміють читати, писати або, навіть, правильно вимовляти звуки. Саме в цей період життя вони готові робити все, що ви забажаєте.
Потім поспостерігайте за їхніми вихователями. Вони знають, що малюки не вміють читати, писати, правильно говорити, а інколи й самостійно їсти, ходити до туалету чи застібати ґудзики, і якщо ці педагоги не скаржаться на те, що діти повільно засвоюють матеріал, то їхні вихованці в подальшому матимуть хорошу поведінку і бажання вчитися.
Використовуйте значимі слова та дії для покращення поведінки учнів
- Звертайтесь до учнів по іменах. Почувши під час спілкування з класом своє ім'я, учні зосереджуються і відчувають себе важливими.
- Використовуйте ім'я, коли бажаєте звернути увагу на певні моменти поведінки учня.
- Використовуйтеімена учнів у дружелюбній та поважній манері. Ніколи не звертайтесь до них із неповагою або поблажливим тоном - це принижує людську ідентичність та гідність.
- Вимовляйте ім'я учня правильно. Ім'я людини дорогоцінне та дуже особисте. Неправильно вимовлене ім'я може викликати неповагу, глузування та зазвичай дає привід для виникнення прізвиськ.
- Вимовляючи ім'я людини, ви нібито говорите: "Ти дуже важливий для мене і я звертаюсь до тебе по імені".
-
Комментариев нет:
Отправить комментарий