Скарбничка мудрих думок


Концепція позитиву та привабливості
     Психологи встановили, що учні найкраще сприймають інформацію від того вчителя, який їм привабливий і якого вони самі ЗАПРОСИЛИ своїм серцем і душею для спілкування.
     Як же одержати це ЗАПРОШЕННЯ  від дитини?
     На думку кращих педагогів світу – це не важко.
     Необхідно, щоб учитель завжди був позитивним і потрібним кожному учню та всьому класу і за будь-яких обставин не втрачав своєї привабливості.


Використовуйте привабливі фрази при спілкуванні

 












Учням приємно чути:                                 Учням неприємно чути:
- "Доброго ранку!"                                        - "Стережіться!"
- "Вітаю"                                                        - "Це у вас не спрацює!"
- "Я ціную вашу допомогу"                        - "Непогано, як для дівчиська!"
- "Розкажіть мені про це"                           - "Мені байдуже, що ви робите!"
- "Чи можу вам допомогти?"                     - "Ти не можеш цього зробити"
                                                                       - "Буде саме так, як я сказала!"
Робіть привабливі вчинки


Учням подобається,                                    Учням не подобається,
          коли вчитель:                                                коли вчитель:
- усміхається;                                          - часто поглядає на свій годинник;
- вміє вислухати;                                    - позіхає;
- притримує двері, коли заходить        - не закриває за собою двері;
    чи виходить із класу;                         - глузує;
- піднімає великого пальця                  - забуває про важливі для дітей дати;
    (знак "все добре" або "класно")     - штовхається.
- надсилає учням вітальні листівки.
Створюйте привабливий інтер'єр у класній кімнаті

       Учнів приваблює:                                      Учнів відштовхує:
- свіжопофарбовані стіни;                             - відсутність рослин;
- живі рослини;                                               - темні коридори та стіни класу;
- охайна наочність;                                         - графіті;
- зручне розміщення столів та шаф;            - розламані старі меблі;
- цікаво облаштований                                  - розкидана їжа;
           вчительський стіл;
- провітрений клас;                                         - важке повітря.

Висловлюйте думки, що робитимуть Вас привабливими для учнів

       Привабливі думки:                       Непривабливі думки (щодо себе):
- "Робити помилки - це нормально";     - "Чому я така (такий) дурний?";
- "Я можу навчитися це робити";           - "Я ніколи не знаю. що робити!";
-"Іноді мені потрібно подумати,            -"Я так повільно думаю".
                           що робити".

Щоденно доводьте учням, що вони для вас дуже важливі як особистості

     Кожен учитель, повинен побувати в кінці навчального року в дитячому садочку аби відчути атмосферу, в якій живуть діти. Вони захоплюються оточуючим світом, все для них - гра, і немає нічого такого, що було б їм не під силу, навіть не дивлячись на те, що вони ще не вміють читати, писати або, навіть, правильно вимовляти звуки. Саме в цей період життя вони готові робити все, що ви забажаєте.
     Потім поспостерігайте за їхніми вихователями. Вони знають, що малюки не вміють читати, писати, правильно говорити, а інколи й самостійно їсти, ходити до туалету чи застібати ґудзики, і якщо ці педагоги не скаржаться на те, що діти повільно засвоюють матеріал, то їхні вихованці в подальшому матимуть хорошу поведінку і бажання вчитися.

Використовуйте значимі слова та дії для покращення поведінки учнів

     - Звертайтесь до учнів по іменах. Почувши під час спілкування з класом своє ім'я, учні зосереджуються і відчувають себе важливими.
     - Використовуйте ім'я, коли бажаєте звернути увагу на певні моменти поведінки учня.
     - Використовуйтеімена учнів у дружелюбній та поважній манері. Ніколи не звертайтесь до них із неповагою або поблажливим  тоном - це принижує людську ідентичність та гідність.
     - Вимовляйте ім'я учня правильно. Ім'я людини дорогоцінне та дуже особисте. Неправильно вимовлене ім'я може викликати неповагу, глузування та зазвичай дає привід для виникнення прізвиськ.
     - Вимовляючи ім'я людини, ви нібито говорите: "Ти дуже важливий для мене і я звертаюсь до тебе по імені".
     -


Комментариев нет:

Отправить комментарий